Η Υπηρεσία μας
Είμαστε εδώ για να σας προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελάτων.

Στην compass αναγνωρίζουμε οτι ο χρόνος που απαιτείται για τη διεκπεραίωση των διαδικαστικών γύρω από τις συναλλαγές με τους πελάτες είναι αρκετός και το γεγονός αυτό μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εικόνα σας. Γι΄αυτό και σας βοηθάμε να πετύχετε εξαιρετικά αποτελέσματα. Οι υπηρεσίες που παρέχουμε δεν εξαντλούνται στην σωστή εξυπηρέτηση των πελατών. Μέσα από τη σωστή, στρατηγική και τα κατάλληλα μέσα, σας βοηθούμε να πετύχετε την ορθολογική χρήση των πόρων και του έμψυχου δυναμικού σας.

  • Διαχείριση όλων των κλήσεων σας  24/7
  • Παροχή του προσωπικού σας τηλεφωνικού αριθμού και εξυπηρέτηση των κλήσεων σύμφωνα με τις οδηγίες σας
  • Οργάνωση και διαχείριση των ραντεβού σας σε πραγματικό χρόνο (On Line) με την χρήση του ημερολογίου της Google (Google Calendar)………
  • Προώθηση εκτάκτων κλήσεων σε τηλέφωνο της επιλογής σας
  • Εξυπηρέτηση λίστας πελατών
  • Προσωποποιημένο CRM
  • Εξειδικευμένες υπηρεσίες οδικής
  • Εξειδικευμένες υπηρεσίες ασφαλιστικών εταιριών

Τηλεργασία 90% . ο κάθε χρήστης έχει πρόσβαση ανά πασά στιγμή για να μπορέσει να εξυπηρετήσει με όλο τον απαραίτητο και σύγχρονο εξοπλισμό μας.

 

"ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΑΣ"

 

Η τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες είναι το πρώτο και κυριότερο σημείο επαφής μαζί τους. Για να μπορέσει να δημιουργηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας όλα θα πρέπει να οργανωθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να λειτουργούν στην εντέλεια.

Η Compass αναλαμβάνει αυτή την ευθύνη παρέχοντάς σας τις παρακάτω υπηρεσίες:

Customer Care

Βοηθούμε την επιχείρησή σας να προοδεύσει στην ψηφιακή εποχή και να χτίσει ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες της. Παρέχουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε στάδιο της διαδρομής τους (customer journey), απαντώντας στις ανάγκες τους, αλλά και στις δικές σας, προσθέτοντας αξία, γνώση, τεχνογνωσία και ομάδες που ειδικεύονται καθαρά στον τομέα αυτό.

Technical Support

Επικοινωνούμε με τους πελάτες σας μέσω τηλεφώνου, mail, chat, video call, αλλά και με όποια μέθοδο τους εξυπηρετεί! Η ομάδα των ειδικών τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε διαγιγνώσκει, αναλύει και αντιμετωπίζει το πρόβλημα που τίθεται υπόψη της άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.

Problem Solving

Αναγνωρίζουμε και επιλύουμε άμεσα και αποτελεσματικά τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι πελάτες σας κατά τις υπηρεσίες που τους παρέχετε. Αναλύουμε και αξιολογούμε όλα τα ζητήματα με στόχο να εντοπίζονται οι αιτίες που τα προκάλεσαν και να ελαχιστοποιείται το ρίσκο επανεμφάνισής τους. Παράλληλα, στις κρίσεις απαντούμε άμεσα. Η προετοιμασία γι’ αυτές είναι το «κλειδί» και συντελεί στην ικανοποίηση των πελατών, που διαπιστώνουν οτι μπορούν να έχουν εμπιστοσύνη σ’εσάς, για τη διαχείριση σοβαρών καταστάσεων.


 

24/7 Call Center

Το έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας βρίσκεται δίπλα στους πελάτες 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.

Claims Managment

Η Compass είναι ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρίας και των πελατών της, με την αρχική καταγραφή του ατυχήματος και την καθοδήγηση έως την αποκατάσταση των ζημιών τους. Η πολυετής εμπειρία μας, μας καθιστά ικανούς να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες και να μειώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το κόστος, εκμαιεύοντας από τον ασφαλισμένο ουσιώδεις πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα από την πρώτη επαφή, αλλά και τον χρόνο που απαιτείται από τη στιγμή της ζημιάς έως και την περάτωσή της.

Personal Assistant Support

Θέλετε να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν μοναδικοί; Μπορείτε να τους παρέχετε personal assistant. Πρόκειται για υπηρεσία της compass σχεδιασμένη για ειδικές κατηγορίες και ανάγκες της πελατειακής σας βάσης ή μέρους αυτής. Συμπεριλαμβάνονται άρτια τεχνολογικά μέσα, αλλά και μια ομάδα ειδικών που σχεδιάζει και προσφέρει tailor made λύσεις.